Avtor Sporočilo

<  Tuning  ~  1.2 TSI 105 chip tuning

OdgovorObjavljeno: Po feb 10, 2014 6:02 pm
Češki fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po mar 18, 2013 5:58 pm
A sem spregledal, ali ni napisano, kje si je delal to kolega?

Ta varianta s +10km in +25nm je kar luštna. Ravno to, kar opisuješ - manj prestavljanja, bolj lagodna vožnja.
Sicer pri njemu je že v osnovi bolje, ker ima 6 prestav, jaz jih imam 5. Tako da bi mi kar prav prišlo nekaj dodatnega navora.

Predvsem druga prestava v klancih je katastrofalna.
Če ti pade pod določene obrate, si gotov. Potem pač prestavit v prvo. Kar je seveda OK, če je cesta asfaltirana.
Ne daj bože, da je makedamska in da je še kdo v avtu. To samo koplje.
:N: :N:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po feb 10, 2014 8:49 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Pa po snegu isto. Sem mislu, da sestra ne zna pa očitno tud jaz ne z TSI-jem :D 90KS, prva prestava in samo koplje. V drugi pa ko mula.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To feb 11, 2014 10:15 am
Češki fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po mar 18, 2013 5:58 pm
Snega sploh omenjal nisem, ker je isto porazno :crazi: :crazi:

Tako da resno razmišljam o čipanju. Bi znalo pomagat...


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr feb 12, 2014 4:05 pm
Češki fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po mar 18, 2013 5:58 pm
Še ena zanimiva - sem na ABTju zasledil za polota:
1.2TSI navijejo na 140km(kar že vemo), zanimiv pa mi je podatek o 1.6tdi, ki ga navijejo na "samo" 125km.
Po taki logiki očitno bolj zaupajo 1.2 mlinčku :hmm:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr feb 12, 2014 4:12 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Na splošno pri ABT-ju nočejo preveč "navijati" dizlov, primer za Yeti-ja 2.0 TDI s 125 kW je podan spodaj, torej 20 "konjev" in 40 Nm več:
Slika


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr feb 12, 2014 4:30 pm
Češki fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po mar 18, 2013 5:58 pm
Res mi je zanimivo, da recimo 2.0 turbače čipajo iz 200 na 240 - se pravi 20% prirastek.
Potem pa en mlinček s 105konji na 140. Kar je v grobem skoraj 40% prirastek. WTF?
Zdaj a je ta 1.2 tsi res tak bullet proof motor,(vemo pa, da se ni ravno lepih stvari govorilo o teh motorjih) al pa pač MALO pretiravajo pri ABTju.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr feb 12, 2014 4:56 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Mogoče si upajo za ta motor dati garancijo kljub bolj občutnemu navijanju - kdo bi vedel :hmm:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr feb 12, 2014 8:03 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
A ni blo rečeno, da je 1.2 tsi že po defaultu iz tovarne pride z 122konji?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če feb 13, 2014 11:07 am
Češki fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po mar 18, 2013 5:58 pm
Mah, kaj pa vem no...
Vsak nekaj po svoje govori. Čisto uradne potrditve oz meritve še nisem zasledil.
Jaz nebi rekel, da ima 120km. Saj se lepo pelje, ni len. Ampak 120km bi moralo bolj letet.
Po mojem so vsi presenečeni, da je 1.2 mlinček tako poskočen in potem so se razvile teorije, kako ima toliko več konjev.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če feb 13, 2014 11:47 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Da razbliniš svoj dvom

Kresni po miški

Pa še tema s sliko meritev Yetija iz valjev.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe feb 14, 2014 10:18 am
Češki fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po mar 18, 2013 5:58 pm
Če se bom odločil za čipanje, ti itak merijo pred/po. Pa bomo videli, kaj bodo pokazali rezultati.
Še vedno trdim, da bi za 120 oz celo 125km moralo bolj letet. Plus to, da ga druga prestava potem nebi smela tolko motit, ker tudi navor naj bi bil višji.
Lahko pa da je od avta do avta različno. Še bolj pa je verjetno, da je od valjev do valjev različno.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To apr 08, 2014 11:18 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
upiwaly je napisal/-a:
Plus to, da ga druga prestava potem nebi smela tolko motit, ker tudi navor naj bi bil višji.

Predvidevam, da te matra navor preden turbina zagrabi. Tudi po čipanju ga ne bo, ker dokler turbinca ne piha, ni navora. Običajno sicer malce povečajo bogatost zmesi, da se pridobi malenkost in da turbinca malenkost prej poprime, ampak to so res malenkosti. Žal.

Zanimivo, da drugi tunerji čipajo 1.6TDI na skoraj 140 KM.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: To apr 22, 2014 5:35 pm
Češki fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po mar 18, 2013 5:58 pm
Tudi ko turbina že grabi in če je klanec malo hujši ali pa če je klanec normalen in so štirje v avtu, začne hitrost padat. Da bi vsaj konstantno vlekel avto, bi bilo ok, tako pa je potrebno dat v nižjo. Ok, iz 3 v 2 ni neke panike. Bolj moreča je scena, ko moraš iz 2 v 1 dat, kar največkrat prinese kopanje v prazno.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 23, 2014 8:00 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Nisem najbolj razgledan v smeri optimizacije, vendar kolikor poznam zadevo se lahko pri optimizaciji za vsako prestavo oblikuje krivuljo navora in moči s krmiljenjem motorne elektronike v kar je vključeno tudi krmiljenje turbine.
Pod črto... kar da dober rezultat za višje prestave ni nujno dobro tudi za nižje. Skratka dobra optimizacija je konkretna znanost.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 23, 2014 11:04 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
upiwaly je napisal/-a:
Tudi ko turbina že grabi in če je klanec malo hujši ali pa če je klanec normalen in so štirje v avtu, začne hitrost padat. Da bi vsaj konstantno vlekel avto, bi bilo ok, tako pa je potrebno dat v nižjo. Ok, iz 3 v 2 ni neke panike. Bolj moreča je scena, ko moraš iz 2 v 1 dat, kar največkrat prinese kopanje v prazno.


Vidiš, to je pa slabost malih motorjev...probaj isti klanec z 1.9 tdi motorjem. :twistedevil: Praviš, da bi za 122 konjev moralo bolj letet....ja kako pa veš kakšna je razlika med 105 in 122 KM, če pa zdaj nevede voziš 122 konjsko mašino? Avta pa tud najbrž ne priganjaš skoz na 5000 obratih.

Sem pa najdo eno primerjavo med motorji:

VW Golf 1.2 TSI:
snaga 105 ks na 5000 obr., izmereno 122 ks na 5000 obr. !
obr.mom. 175 Nm pri 1550-4100 obr., izmereno 195 Nm od 2000 obr. na dalje;

VW Golf 1.6 TDI:
snaga 105 ks na 4400 obr., izmereno 108 ks na 3500 obr.;
obr.mom. 250 Nm pri 1500-2500 obr., izmereno 272 Nm pri 3000 obr.;

VW Golf 1.6 TDI:
snaga 90 ks na 4200 obr., izmereno 96 ks na 3000 obr.;
obr.mom. 230 Nm pri 1800 obr., izmereno 262 Nm pri 2000 obr.;


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 2 od 2
32 prispevkov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu