Avtor Sporočilo

<  Tuning  ~  Bati za višanje kompresijskega razmerja

OdgovorObjavljeno: Ne jan 06, 2013 3:32 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po okt 26, 2009 12:52 pm
Pozdrav.

Nekje na netu sem našel bate, kateri ti povečajo kompresijsko razmerje tako, da imajo kot nekakšen stožec, piramido ali še kakšne podobne oblike na vrhu bata.

No zanima me naslednje.

Ko sem prebiral forume sem na precej forumih našel, da se bušenje glave toplo odsvetuje, razen če je stvar prej preračunana. Zato precej ljudi svetuje zgoraj opisane vrste batov.

A ima kdo izkusnje s tem in kaj vse je se potrebno zamenjati oz spremeniti ko se naredi taksen poseg v motor.

Hvala za vase odgovore :D

L.p.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 06, 2013 4:17 pm
Simply cleverPrispevkov: 472Kraj: PrekmurjePridružen: Ne nov 13, 2011 5:48 pm
Ti misliš visokokompresijske bate.Da se jih menjat, morš pa menjat tud vzmeti ventilov in fajn je tud menjat ventile, še mogoče zbrusit kanale in obdelat sesalni kolektor, večjo loputo zraka in obvezno menjat odmične in naredit remap.Strošek je kar velik in nevem če se ti splača kerboš na koncu ugotovil da si pridobil cca.20-30ps in vložil čez 1500€ :blush: :hmm:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 06, 2013 7:49 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po okt 26, 2009 12:52 pm
Visoko kompresijski bati, da to sem imel v mislih, ampak se nisem moral spomniti :D

ok amm menjava ventilov razumem zakaj je potrebna.

Zdej prosil bi te da mi se obrazlozis zakaj zamenjati vzmeti ventilov.

Druge predelave, pa se mi nekako ne zdijo ravno potrebene. Nebi rad nardil formule.

Hvala za odgovore.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 06, 2013 8:27 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Vzmeti zato, ker serijske niso narejene za večje obremenitve in lahko počijo al pa prepozno odmaknejo ventil od bata in le ta zadane od njega.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 06, 2013 11:30 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po okt 26, 2009 12:52 pm
Ok potem ce potegnemo crto.

Nujno zlo pri nadgradnji motorja z visokompresijskimi bati so se ventili ter vzmeti ventilov.

Ko ste prej omenili remap motorja - kaj se tocno remapa? (predvizig, kolicino vbrizga)

Hvala za odgvore.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če feb 07, 2013 11:37 am
Uporabniški avatarŠkoda loverPrispevkov: 169Pridružen: Sr nov 17, 2010 3:47 pm
Nerabi menjati nobenih vzmeti ali ventilov. Vzmeti nerabi menjati ker se blokada predvidevam nebo višala ker je brezveze ker nemara vrtenja nad 5000, razen če boš dal eno odmično z visokimi koti, kar boš potem uničil ''veselje'' felicije ki vleče v nižjih. Ventilov nerabiš menjati, ker se najprej vse drugo porihta kakor večji ventili (posamezne lopute, po meri narejen izpušni sistem obdelava kanalov pri nekomu ki ve kaj dela in obdelava ventilov (sprememba kotov ležišča)......). Z brušenjem glave neboš dosegel neke visoke kompresije, ker ima felicia izgorevalno komoro v batu.
Povej koliko si pripravljen uložiti v motor pa ti pomagam kaj bi se splačalo.
Najcenej vrjanta je da odstraniš katalizator in sredni lonec zamenjaš z cevjo fi 50. Sam sem pridobil 5km in od 2000 do 4000 ~145Nm merjeno pri avtoelektroniki v črnučah

Original računalnik se remapa samo predužig in A/F.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če feb 07, 2013 11:55 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
Imaš zdaj kaj boljši pospešek od 0-100 Km/h?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če feb 07, 2013 2:14 pm
Uporabniški avatarŠkoda loverPrispevkov: 169Pridružen: Sr nov 17, 2010 3:47 pm
Nisem meril sem pa probal proti original feliciji oba sva prestavlala na 5000 ubratih in začela pri 30km/h. In na priblizno 500metrih sem bil v prednosti cirka 40-50m. Pa mislim da laži dosega višje hitrosti.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če feb 07, 2013 3:31 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
Posnemi še en tak video kot si že enkrat naredu s štoparco zraven...


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če feb 28, 2013 6:23 pm
Uporabniški avatarŠkoda loverPrispevkov: 169Pridružen: Sr nov 17, 2010 3:47 pm
arminator je napisal/-a:
Posnemi še en tak video kot si že enkrat naredu s štoparco zraven...

Bom ko popravim avto :D


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
10 prispevkov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu