Avtor Sporočilo

<  Tuning  ~  roll bar? fabia 2

OdgovorObjavljeno: Sr jan 02, 2013 6:52 pm
Škoda majstrPrispevkov: 105Pridružen: Pe jan 13, 2012 4:41 pm
Pobi, mene pa nekaj zanima... na forumu briskoda.net sem malo bral o znižanju vozila in o nekem -roll baru. Pravijo da je definitivno dobra zadeva, ampak zakaj? Kakšna je razlika če ta bar je, oziroma ga ni?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če jan 03, 2013 8:46 am
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 429Kraj: BohinjPridružen: To mar 22, 2011 8:13 am
Z roll bar je zaščita ob prevračanju vozila - v kabini imaš cel kup železja :D
Precej nepraktično za vsakodnevno uporabo, za dirke pa dobra zadeva...


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če jan 03, 2013 1:45 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
dask to je roll cage. Roll bar kot tak se običajno nanaša na prečni stabilizator oz anti roll bar oz. pravilno sway bar. Praktično je vez med levim in desnim kolesom na posamezni osovini, ki skrbi, da se v zavoju neobremenjena stran vozila ne dvigne preveč in s tem zvišuje težišče vozila, da ne pride do prevračanja vozila.

Bral si o Sway bar, dobra razlaga kaj je in kaj dela in primer izboljšave.

Kaj točno bi želel doseči?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če apr 03, 2014 3:52 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 6Pridružen: Če apr 25, 2013 7:25 am
Predvsem montirajo RARB - rear anti roll bar.

Jaz sem si ga na mojo RSko montiral 1 teden nazaj in dejansko vreden denarja, saj se avto precej manj nagiba. Vendar pa je tudi nekoliko trsi + pri meni rahlo drgne ob izpusni lonec - kar smo delno sanirali :)

Se pa obnasanje avta spremeni in gre iz "understeera" bolj v "oversteer", kar pomeni da zadek bolj drsi iz ovinka, prej pa je silil ven prednji konec. Seveda sedaj ob visji hitrosti.


RARB = 200 eur, delo = 20 eur.



lp


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe apr 04, 2014 6:37 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Na katero rezko si dal RARB? Če je govora o octaviji 2 ali 3 ga ima že serijsko zaradi posamičnega vpetja zadnjega podvozja.
Če govoriš o fabiji pa ja, seveda se pozna kljub temu, da gre za poltogo premo. Se pa kar pozna tudi na trdoti podvozja in avtomobila kot omenjaš.

Sedaj pa namesti še prednji spodnji strut bar pa se ti bo okol glave smejalo ne samo do ušes :D


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe apr 04, 2014 2:57 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 6Pridružen: Če apr 25, 2013 7:25 am
Fabia II vRS je.

He he, prov bi moral narediti nekaj z zadnjim loncem, ce bom nasel kaj primernega, opcija bi bla se Eibachovi fedri, ki so narejeni direk za ta model. Ce bo kaj denarja v prihodnje... Sprednji strut bo moral se pocakati :)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po apr 07, 2014 8:14 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Če imaš zmahane amortizerje bodo fedri samo obliž na rano. Če menjaš fedre in amortizerje pa boš cenovno že skoraj pri bilstein B12 kompletu. Priceless komplet za cestno uporabo kjer ne izgubiš bistveno na udobju in precej pridobiš na zmogljivosti podvozja.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 09, 2014 9:55 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 6Pridružen: Če apr 25, 2013 7:25 am
Morda pa bo kaj na tem v prihodnosti :)


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
8 prispevkov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu