Avtor Sporočilo

<  Tuning  ~  Zmanjšanje porabe

OdgovorObjavljeno: Ne sep 23, 2012 11:21 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po okt 26, 2009 12:52 pm
Pozdravljeni.

Znima me ali mi lahko kdo obrazloži, na kakšne načine še lahko (poleg čip tuninga) zmanjšamo porabo pri avtu (pogovarjamose o bencinarju).

Hvala za odgovore.

L.p.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po sep 24, 2012 8:03 am
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 429Kraj: BohinjPridružen: To mar 22, 2011 8:13 am
Ne voziš s previsokimi oz. prenizkimi obrati
Gume so pravilno napumpane
Ne speljuješ sunkovito
Poskušaš držat enak tempo vožnje z čim manj zaviranja in pospeševanja
Na strehi ne voziš prtljažnika celo leto
Ne voziš odvečne šare v prtljažniku
Avto redno vzdržuješ (olje, filtri, benc. filtri, razne lopute itd.)
Pa še kaj bi se našlo ;)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po sep 24, 2012 8:04 am
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 429Kraj: BohinjPridružen: To mar 22, 2011 8:13 am
Aja, pa na plin ga predelaš... sicer je potem poraba višja, ampak manj boli v denarnici.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr sep 26, 2012 5:28 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po okt 26, 2009 12:52 pm
Ok

Bom drugače vprašal. Kako dobiti iz motorja čim večji izkoristek.

Hvala za odgovore.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr sep 26, 2012 6:39 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
Hm .. kakšnih prov znanih metod tuki ni. Mogoče 100 oktanski bencin, boljše olje .. :hmm:


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če sep 27, 2012 9:44 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Vse kar si želiš je iz ekonomskega vidika nesmisel, ker bi imel prevelik vložek za premalo povračila. Če povem drugače; v motor boš vložil 5k€ s porabo boš prihranil pa 4k€ (karikiram). Na koncu si še vedno 1k€ v zgubi.

Pri zmanjševanju porabe se lahko nekaj doseže z optimizacijo vbrizga, predvbrizga, vžiga, predvžiga in predvsem tlaka turbine, ki pa je na feliciji nimaš.
Ko preideš v ekstreme pa je tukaj še trenje delov motorja, itd... Skratka za karkoli učinkovitega je mogoče plin še najboljša in najcenejša izbira, če se ti ekonomsko splača.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če sep 27, 2012 9:53 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Prestavljaj v optimalnem območju vrtljajev (največji navor motorja) in napolni vse 4 gume.To je edino kar ti lahko predlagam.Sam imam na 1.9 tdi motorju spredaj 2.8-9 in zadaj 2.6-7 bara.Mal ruka, samo se navadiš.Se pa strinjam z dejcom, samo strošek in nič prihranka.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če sep 27, 2012 12:33 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Kar se tiče polnjenja gum bi jaz predlagal, da so napolnjene optimalno iz vidika voznih lastnosti. Preveč napolnjena guma se nepravilno obrablja in tudi naležna površina je manjša.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe sep 28, 2012 8:34 am
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 429Kraj: BohinjPridružen: To mar 22, 2011 8:13 am
dejc je napisal/-a:
Kar se tiče polnjenja gum bi jaz predlagal, da so napolnjene optimalno iz vidika voznih lastnosti. Preveč napolnjena guma se nepravilno obrablja in tudi naležna površina je manjša.


Točno tako, na koncu pa prihranek daš za gume, ki se ti obrabijo samo po sredini. Obrabijo pa se hitreje, ker je teža avtomobila razporejena na manjšo površino gum... Da ne govorimo o tem, da je tudi stik s cesto slabši.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe sep 28, 2012 9:12 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Vama kar povem, da sta v zmoti.Tako vozim že od spomladi, prevozil preko 10000 km in ni nobene obrabe po sredini in tudi robove ne pobira.1.9 TDI motor je pretežek za tovarniških 2.2-2.4 bara in gumo preveč potlači.Kar poglejta, kje je stik gume z tlemi - pri meni je bil napis bridgestone turanza kakšen centi na asfaltu in zato sem jih napolnil do 2.9 bara.
To kar je v tovarni napisano je samo zaradi udobne vožnje, da ne ruka preveč v avtomobilu, ko delajo test porabe in max. hitrost jih pomoje napolnijo na 3.5 bara.Še primer, fabia 1.4 tdi, ki ima 15 colske feltne ima podatek za tlak isti kot octavia 1.9 tdi, ki ima 16 colske feltne, torej 2.1 bara.:hmm:

P.S. pogledat je treba kolk guma zdrži - kolk max PSI je napisano na strani gume in se od tega odšteje ene 0.2 -0.5 bara, odvisno od obtežitve.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe sep 28, 2012 4:22 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Tist kar so v tovarni deklariral kot priporočen tlak res ni nujno, da je pravilen. Najbolje sam ugotoviš s probavanjem.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe sep 28, 2012 8:41 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
Am .. iz lastnih izkušenj ti povem da gume zdržijo tudi 6 barov. Vsaj za GY UG to velja. Sam nebi priporočal po tej formuli kot si ti rekel pol vozit ;)


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: So sep 29, 2012 8:02 am
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 429Kraj: BohinjPridružen: To mar 22, 2011 8:13 am
bfranc je napisal/-a:
Vama kar povem, da sta v zmoti.Tako vozim že od spomladi, prevozil preko 10000 km in ni nobene obrabe po sredini in tudi robove ne pobira.



Ne vem no, jaz prevozim letno ca. 45.000 km in se mi je nepravilen tlak po lastnih izkušnjah dvakrat kar konkretno poznal na gumah.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So sep 29, 2012 10:10 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Fantje ne se hecat s preveč napolnjenemi pnevmatikami. Ni za brez veze oznaka max na gumah. Tisti deciliter bencina ko ga boste prišparali ni vreden ogroževanja svojega in tujih življenj!

In eni res pretiravajo z vožnjo na minimalnih obratih. Z felicijo v peti prestavi po naselju 50km/h na ene 1200obrati, če ne še manj. Potem pa zakaj so čudni zvoki v menjalniku in lufti v nosilcih in ne vem še kaj. Normalna in tekoča vožnja...to se mi zdi da najbolj pripomore k uporabi. In čimmanj šare v avtu.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So sep 29, 2012 10:32 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
Ti tovarniško predpisani tlaki za pnevmatike so večinoma smeh... Dobro na Saabu piše 2.8 in tko tud mam in je uredu...

Na felici piše pa 2.0 al kolk in je guma čisto na tleh tko da so vse 4 na felici vsaj na 2.4 da se normalno pelješ...


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne sep 30, 2012 10:23 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Arminator a maš kako sliko kjer to piše za 2.8bara na Saabu, pa koliko je težak?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne sep 30, 2012 11:37 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
Ups malo sm zajebu, jaz polnim na 2.8 bara vse štiri... Drugač piše celo 3.0 bara za maksimalno hitrost... pa 2.4 najnižje.

Tehta pa 1557 Kg po prometni.

Slika


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 2
22 prispevkov
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu