Avtor |
Sporočilo |
< Tuning ~ Diesel + LPG |
felicijak
|
Objavljeno: Sr avg 22, 2012 1:42 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po okt 26, 2009 12:52 pm
|
Pozdravljeni.
Med raziskovanjem predelav na lpg sem opazil, da se precej predelovalcev na LPG rado pohvali, da po novem predelajo tudi dieselske motorje na LPG.
V starih člankih o takšni precelavi sem zasledil, da je potrebno narerditi redukcijo kompresijskega razmerja na 10:1 ali na 11:1, kar bi bilo logično.
No malo sem šel raziskovat kompresijska razmerja v deisel motorjih in opazil da se kompresijska razmerja gibljejo tam od 17:1 do 18.8:1.
A je mogoče da se kljub tako visokim kompresijskim razmerjih da urediti predužig tako, da stvar deluje pravilno, ali si s tako predelavo le poslabšaš izkoristek obstoječega diesel motorja.
Hvala za odgovore.
L.p.
|
Na vrh
|
|
bfranc
|
Objavljeno: Sr avg 22, 2012 3:24 pm |
|
|
Vreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
|
Kolkor jest vem se lpg samo dodaja, v bistvu pa voziš na plin+nafto, naj pa bi bil nek prihranek.
|
Na vrh
|
|
mish
|
Objavljeno: Sr avg 22, 2012 4:29 pm |
|
|
-Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
|
Tudi jaz sem zasledil samo dodajanje plina in ne poganja na plin. Naj bi bilo pa tam med 10-30 postov nižja poraba. Kar pa glede na strošek vgradnje in tega da moraš še plin kupovat ni rentabilno za avtomobile. Za kašne kamijone in kombije pa verjetno kmalu.
|
Na vrh
|
|
felicijak
|
Objavljeno: Sr avg 22, 2012 6:26 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po okt 26, 2009 12:52 pm
|
Hvala za odgovore. To je čisto druga pesem Malce mi je bilo čudno, saj bi bilo potrem treba dizla v bistvu predelati v bencinarja.
|
Na vrh
|
|
mish
|
Objavljeno: Sr avg 22, 2012 8:27 pm |
|
|
-Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
|
Bi tudi jaz rad da bi se dal vgradit kako, pa ne gre
|
Na vrh
|
|
gpe
|
Objavljeno: Sr sep 19, 2012 8:04 pm |
|
|
Škoda loverPrispevkov: 368Kraj: logatecPridružen: Pe jun 10, 2005 11:34 pm
|
vidu danes na cordobi 1.9 mesa pa 40% plina 60% nafte tko da ne vem kok kej tuki lahko prihraniš
|
Na vrh
|
|
mish
|
Objavljeno: Sr sep 19, 2012 8:39 pm |
|
|
-Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
|
Jah če kuri 5l normalno, potem to pomeni 3l nafte in 2l plina. Povedano drugače, 100km vožnje te (pri današnjih cenah nafte in plina) pride 5,8€, samo na nafto bi pa prišlo 7,2 €, kar znese 1,4€ manj.
Sam da se ti pa investicija povrne se morš pa v tem primeru prevoziti 71 tisoč kilometrov, šele po tem se pa tudi dejansko ceneje voziš.
Če kupiš nov avto pa veš da boš z njim prevozu cirka 200 tisoč kilometrov, pol se mogoče splača, sicer pa nikakor :\ To je za prevoznike rentabilno ...
|
Na vrh
|
|
|