Avtor |
Sporočilo |
< Tuning ~ Čipiranje superba 2012 |
Anthony
|
Objavljeno: Ne jul 22, 2012 6:53 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 17Pridružen: To jul 03, 2012 10:17 pm
|
Zdravo, zanima me ce ma kdo izkusnje s tem na superbu.Imam 2.0 masino 140KM in me zanima kolko bi s tem pridobil, ter kdo je najbolj kvaliteten in ugoden ponudnik. Se sploh splaca? Lp (avto je star 2 meseca)
|
Na vrh
|
|
ales81
|
Objavljeno: Po jul 23, 2012 9:52 am |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 472Kraj: PrekmurjePridružen: Ne nov 13, 2011 5:48 pm
|
Če bo kaj narobe z motorjem, bodo na servisu kaj hitro ugotovili da je avto čipan in se lahko obrišeš pod nosom imam isti problem z mojim avtom, pač treba počakat da garancija poteče.
|
Na vrh
|
|
Anthony
|
Objavljeno: Po jul 23, 2012 11:10 am |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 17Pridružen: To jul 03, 2012 10:17 pm
|
a tako :S ahhh po pa klinc za nadalna 4 leta. hvala za odgovor lp
|
Na vrh
|
|
alex74
|
Objavljeno: Po jul 23, 2012 12:00 pm |
|
|
Škoda loverPrispevkov: 182Kraj: PrevaljePridružen: To avg 24, 2010 1:24 pm
|
Odgovor glede teha, kaj pridobiš? Dobiš cca 30% več moči in navora. Original: 143 KM 105 kW 320 Nm Tuning: 180 KM 132 kW 390 Nm Impresivne številke. Jst sem mojo O2 čipal pri 45.000km. Sedaj imam skoraj 80.000km. Iz 105 KM in 250 Nm sem pridobil 139 KM in 330 Nm navora. Zadeva SE pozna. Če ti na servisu "povozijo" SW z novo verzijo, se pa še 1x zapelješ tunerju in ti ponovno optimira nov program. Da bi pa mašina ribnila zaradi tega? Če je kvaliteten SW in voziš po pameti, se po moje nima kaj zgodit... Če pa imaš težko nogo in grdo delaš z motorjem potem ti lahko ribne tudi ne čipan motor...
|
Na vrh
|
|
milanj
|
Objavljeno: Po jul 23, 2012 1:47 pm |
|
|
Škoda majstrPrispevkov: 138Pridružen: So jul 25, 2009 8:12 am
|
Osebno izkušenj nimam, ampak RSR Motorsport (Googlaj) naj bi bili eni kakovostnejših na tem področju pri nas.
|
Na vrh
|
|
mtl
|
Objavljeno: Če nov 08, 2012 1:38 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
|
ales81 je napisal/-a: Če bo kaj narobe z motorjem, bodo na servisu kaj hitro ugotovili da je avto čipan in se lahko obrišeš pod nosom imam isti problem z mojim avtom, pač treba počakat da garancija poteče. Znancu je na 1.9TDI 2x shodila turbina (pač nima mere in je hotel imeli čimveč konjev, pameti pa nič ). Obakrat avtovleka, h tunerju, kjer mu je dal serijski SW gor (od njegovega avta) in je bilo to to. Garancija upoštevana. Je pa bilo to ene 5 let nazaj. Ne vem pa, če sedaj servisi že ugotovijo ali je bil čipan. SKN Tuning je tudi ok.
|
Na vrh
|
|
mish
|
Objavljeno: Če nov 08, 2012 2:25 pm |
|
|
-Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
|
Ha, kaj pa efekt tuninga na DSG? Navor in to?
Sam mam 170km tdi in 6 stopenjski DSG. Ne upam čipirat, ker se mi DSG smili. Al bi mogu normalno prenest?
|
Na vrh
|
|
Svizec
|
Objavljeno: Če nov 08, 2012 2:45 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 494Pridružen: So nov 04, 2006 2:43 pm
|
mish je napisal/-a: Ha, kaj pa efekt tuninga na DSG? Navor in to?
Sam mam 170km tdi in 6 stopenjski DSG. Ne upam čipirat, ker se mi DSG smili. Al bi mogu normalno prenest? Pri čipanju DSG se ne čipa na enake vrednosti kot z vozili na ročni menjalnik temveč na nižje vrednosti. V kolikor to upoštevaš in ne vstrajaš na "čim večjih vrednostih" je v večini primerov vse OK. Kar se tiče čipanja novejših avtomobilov in detekcije tuninga - po cca. 2009 se poveča števec pisanj po vsakem poizkusu "nadgradnje" ECU. Tako imaš recimo številke 3/2/1 (št. pisanj/uspešnih/neuspešnih). V kolikor boš imel prvo številko sumljivo visoko se hitro pomisli na tuning.
|
Na vrh
|
|
bfranc
|
Objavljeno: Če nov 08, 2012 3:24 pm |
|
|
Vreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
|
Kolkor spremljam to zadevo je sam dsg zaklenjen na 270 Nm navora (pri 6 stopenjskem) in ves čas meri navor motorja.V kolikor preseže 270 Nm zmanjša moč motorju tako, da do poškodbe menjalnika nebi smelo priti - razen, če se čipa še menjalnik, kateri zdrži do 350 Nm.Pri 7 stopenjskemu pa se lahko pozabi na čipanje, ker preprosto menjalnik ne prenese dodatnega navora.
|
Na vrh
|
|
mish
|
Objavljeno: Če nov 08, 2012 3:26 pm |
|
|
-Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
|
bfranc je napisal/-a: .V kolikor preseže 270 Nm zmanjša moč motorju tako, A zato mam jst filing da ni takšne ga 'kicka' kot sem bil navajen iz 140 konske oktavije Torej naj bi bilo načeloma varno? ok, če pride kakšna prilika kdaj, bom potem mogoče celo razmišljal v to smer
|
Na vrh
|
|
bfranc
|
Objavljeno: Če nov 08, 2012 3:44 pm |
|
|
Vreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
|
Prej vpraš še tunerja kako in kaj, ker to sem prebral na parih forumih in tudi če gledam vcds imam res vse te številke.Ampak zanimivost, za motor mi izpiše nekaj čez 1200 Nm - sej vem, da ne doseže toliko .
|
Na vrh
|
|
OCTAVIA-n
|
Objavljeno: To nov 20, 2012 9:51 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 21Pridružen: To nov 06, 2012 10:42 pm
|
alex74 je napisal/-a: Odgovor glede teha, kaj pridobiš? Dobiš cca 30% več moči in navora. Original: 143 KM 105 kW 320 Nm Tuning: 180 KM 132 kW 390 Nm Impresivne številke. Jst sem mojo O2 čipal pri 45.000km. Sedaj imam skoraj 80.000km. Iz 105 KM in 250 Nm sem pridobil 139 KM in 330 Nm navora. Zadeva SE pozna. Če ti na servisu "povozijo" SW z novo verzijo, se pa še 1x zapelješ tunerju in ti ponovno optimira nov program. Da bi pa mašina ribnila zaradi tega? Če je kvaliteten SW in voziš po pameti, se po moje nima kaj zgodit... Če pa imaš težko nogo in grdo delaš z motorjem potem ti lahko ribne tudi ne čipan motor... pa lahko zaupaš, kje si čipiral svojo O2.. pa to ko si zapisal, če ti na servisu povozijo SW, kaj pa če ti ga ne, a je možnost da ugotovijo da je čipiran in potem posledično zgubiš garancijo?
|
Na vrh
|
|
HrabiaMol
|
Objavljeno: Pe apr 26, 2013 10:30 am |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 423Pridružen: So jan 27, 2007 5:47 pm
|
OCTAVIA-n je napisal/-a: pa lahko zaupaš, kje si čipiral svojo O2.. pa to ko si zapisal, če ti na servisu povozijo SW, kaj pa če ti ga ne, a je možnost da ugotovijo da je čipiran in potem posledično zgubiš garancijo?
Po mojih informacijah pri audiju in vw že uporabljajo tak tester, s katerim ugotovijo če je bil avto kadarkoli v zgodovini čipan. Pri škodi baje za enkrat še niimajo, bojo pa najbrž kaj kmalu uvedli to.
|
Na vrh
|
|
bfranc
|
Objavljeno: Pe apr 26, 2013 11:51 am |
|
|
Vreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
|
V vcds-u je možnost vpogleda kolikokrat je bil avtomobil čipan ter kateri softwer je notri.
|
Na vrh
|
|
horn3t
|
Objavljeno: Pe apr 26, 2013 12:05 pm |
|
|
Psihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
|
Samo v informacijo: ko sem v Nemčiji urejal podaljšanje garancije (2 leti + 3 leta podaljšanja), je v pogodbi (ki je sklenjena s Škoda Bank) poleg podatkov o avtomobilu (VIN, moč, registrska oznaka, število km ob sklenitvi pogodbe, veljavnost podaljšane garancije itd.) posebej rubrika, če je avtomobil, sploh pa motor bil kaj podvržen tuningu - ko sem o tem povprašal prodajalca, je rekel, da ni problema ugotoviti, če je avto naknadno čipiran in da v tem primeru podaljšanje garancije ne velja, prav tako ne velja "osnovna" 2-letna garancija. Če pa je čipiran ob sklenitvi pogodbe in se to jasno in glasno pove, potem je možno skleniti omejeno podaljšanje garancije (kaj pokriva ne vem, ker me ne zanima), ki pa je seveda precej dražje od običajne cene podaljšanja garancije. Kako je pa s tem v SLO, pa ne bi vedel. LP
|
Na vrh
|
|
bfranc
|
Objavljeno: Pe apr 26, 2013 2:35 pm |
|
|
Vreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
|
No samo v info, če kateri misli, da se ne vidi poskus čipanja motorja:
|
Na vrh
|
|
HrabiaMol
|
Objavljeno: Sr maj 29, 2013 1:34 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 423Pridružen: So jan 27, 2007 5:47 pm
|
bfranc je napisal/-a: No samo v info, če kateri misli, da se ne vidi poskus čipanja motorja: Ne vem kako je s tem, ampak poznam primer ko so pred letu čipanemu avtomobilu pod garancijo menjali motor, niso ugotovili da je bil avto čipan (VAG).
|
Na vrh
|
|
|