Avtor Sporočilo

<  Tuning  ~  Brušenje glave pri motorju.

OdgovorObjavljeno: Pe apr 06, 2012 3:12 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po okt 26, 2009 12:52 pm
Živjo.

Men zanima če obstaja kaken nov podatek o maksimalnem kompresijskem razmerju z 100 oktanskim bencinom.

Podatek ki sem ga našel je bolj star (leto 85).

Npr.

V neki knjigi sem našel da varno kompresijsko razmerje v motorju, v katerega planiramo točiti 100 oktanca je 10.5 : 1.

Ko sem pmalo preverjal kompresijska razmerja novejših serijskih avtov sem opazil da nekateri delujejo z 95 oktancem pod kompresijskim razmerjem 10.6 : 1.

To me pa sicer zanima ker bi dal pobrusit glavo, da bi avto predelal na 100 oktanca + plin. (+ izračune za brušenje delam sam)

Hvala za odgovore + se opravičujem za zmedeno pisanje.

L.p.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe apr 06, 2012 3:49 pm
Simply cleverPrispevkov: 472Kraj: PrekmurjePridružen: Ne nov 13, 2011 5:48 pm
Jaz sem v času mojih predelav šel iz 10.2:1 na 10.6:1 kompresijsko razmerje, potem pa na 11:5:1 :twistedevil: :twistedevil: tankal sem skoz 100 oktanca.
Nato je bilo preveč zmetanega v NA tuning in sem šel raje na Turbo ter znižal kompresijo na 9.1:1 seveda na drugem motorju z isto prostornino. ?huh?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe apr 06, 2012 6:51 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 765Kraj: PreshgainPridružen: Pe jul 07, 2006 8:01 pm
za 100 oktanca je najvišje kompresijsko razmerje 12:1, zaenkrat.

Za kaj več, lahko tudi 14:1, pa je potreben zamik vžiga, da prehitiš samodejni vžig v cilindru, ali klenkanje.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe apr 06, 2012 7:43 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po okt 26, 2009 12:52 pm
Aha.

Pol ce prou razumem do 12:1 gre pri vseh avtih do 14:1 pa samo pri tistih ki imajo vžig voden računalniško + še anti knock senzor?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So apr 07, 2012 6:57 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 765Kraj: PreshgainPridružen: Pe jul 07, 2006 8:01 pm
Višje kot 12:1 ger tudi pri starejših motorjih. Tam ravnotako lahko nastavljaš točko vžiga. Temu pa sledi tudi več goriva v mešanici gorivo/zrak, da je težje vnetljivo (zmes vžge res iskra svečke) istočasno pa višek goriva tudi hladi motor, ker plamen ne dosega tako visokih temperatur.

Seveda je dobro poznati tudi malo termodinamiko in stehiometrijo motorja.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
5 prispevkov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron