Avtor |
Sporočilo |
< Tuning ~ 1.4 16v tuning |
Mari0
|
Objavljeno: Sr okt 26, 2011 10:38 pm |
|
|
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 2Pridružen: Po okt 24, 2011 5:35 pm
|
Ziv. Sm postou lastnik Fabie l. 2007 1.4 16v ki sem jo dobil od mame. Avto je super sam so me mau razocarale vozne lastnosti. Zanima me kaj bi se dalo nardit da bi pospeski/koncna bili vecji.
|
Na vrh
|
|
dask
|
Objavljeno: Če okt 27, 2011 6:57 am |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 429Kraj: BohinjPridružen: To mar 22, 2011 8:13 am
|
Smo dali večinoma vsi to skozi Jaz nisem prišel dlje kot do športnega filtra, izpuh in podvozja. Pa že to je bilo drago glede na vrednost avta. Priporočam ti, da pustiš kot je, daš denar na kupček, nekoč prodaš še ta avto in skupaj vložiš v nekaj močnejšega. Vse, kar sem kadarkoli vtaknil v moje mlinčke, nisem nikoli dobil nazaj in mi je še vedno žal.
|
Na vrh
|
|
alex74
|
Objavljeno: Če okt 27, 2011 7:53 am |
|
|
Škoda loverPrispevkov: 182Kraj: PrevaljePridružen: To avg 24, 2010 1:24 pm
|
Pri atmosferskih bencinarjih nimaš veliko maneverskega prostora za tunanje...
|
Na vrh
|
|
dejc
|
Objavljeno: Če okt 27, 2011 10:19 am |
|
|
znalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
|
alex74 je napisal/-a: Pri atmosferskih bencinarjih nimaš veliko maneverskega prostora za tunanje... Več kot si misliš Recimo lahko bi začel s klasiko; 4-2-1 izpušni kolektor, večji premer izpušne cevi, bolj pretočni lonec, športen katalizator ali de-cat. Poskrbiš še za večji doprinos zraka v motor z večjo sesalno loputo in CAI. Tole postane sedaj že malce zanimivo po optimizacije ECU-ja. Lahko greš še dalje pa zamenjaš še injektorje z večjimi. Seveda je spet treba naredit optimizacijo ECU-ja. Sedaj je še bolj zanimivo. Če še nimaš dost lahko še olajšaš vztrajnik do določene mere kar bo prineslo odzivnost motorja, da se bo hitreje vrtil in vzelo eno malenkost navora (če pretiravaš zgubiš precej navora). Če še nimaš dovolj lahko znižaš glavo, da povečaš kompresijo. Seveda spet optimizacija ECU-ja. Sedaj je postalo že hudobno. In ker bi rad še piko na i si omisliš še ITB-je (trobentice po domače) in še malce večje injektorje. Seveda po vsem skupaj spet optimizacija ECU-ja. Sedaj pa je vse skupaj že brutalno Strošek večkratne optimizacije lahko zmanjšaš na enkratni strošek, če potegneš črtno in vse stvari, ki jih želiš spremeniš že v štartu. Tudi ITB-je lahko dodaš brez vmesne stopnje z večjo sesalno loputo. Kaj dobiš na koncu? Brutalen atmosferski motor, da ti ne bo nič jasno. Še manj jasno ti bo, ko boš pogledal bančni račun . Potegneš črto in upoštevaš nasvet dask-a, ki ti je pametno svetoval No tudi jaz ti isto svetujem. Zgoraj našteto je rang tam cca x1,5 vrednosti fabije. Za ta znesek si lahko omisliš novo 1.2 TSI z 77kW
|
Na vrh
|
|
alex74
|
Objavljeno: Če okt 27, 2011 10:22 am |
|
|
Škoda loverPrispevkov: 182Kraj: PrevaljePridružen: To avg 24, 2010 1:24 pm
|
Si spodaj napisal... Rang tam cca x1,5 vrednosti fabije.Koliko bi pridobil po takšni optimizaciji?! Maneverskega prostora za enostavno ala tudbo dizl optimizacijo ni...
|
Na vrh
|
|
dask
|
Objavljeno: Če okt 27, 2011 2:30 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 429Kraj: BohinjPridružen: To mar 22, 2011 8:13 am
|
dejc je napisal/-a: Več kot si misliš Recimo lahko bi začel s klasiko; 4-2-1 izpušni kolektor, večji premer izpušne cevi, bolj pretočni lonec, športen katalizator ali de-cat. Poskrbiš še za večji doprinos zraka v motor z večjo sesalno loputo in CAI. Tole postane sedaj že malce zanimivo po optimizacije ECU-ja. Lahko greš še dalje pa zamenjaš še injektorje z večjimi. Seveda je spet treba naredit optimizacijo ECU-ja. Sedaj je še bolj zanimivo. Če še nimaš dost lahko še olajšaš vztrajnik do določene mere kar bo prineslo odzivnost motorja, da se bo hitreje vrtil in vzelo eno malenkost navora (če pretiravaš zgubiš precej navora). Če še nimaš dovolj lahko znižaš glavo, da povečaš kompresijo. Seveda spet optimizacija ECU-ja. Sedaj je postalo že hudobno. In ker bi rad še piko na i si omisliš še ITB-je (trobentice po domače) in še malce večje injektorje. Seveda po vsem skupaj spet optimizacija ECU-ja. Sedaj pa je vse skupaj že brutalno Strošek večkratne optimizacije lahko zmanjšaš na enkratni strošek, če potegneš črtno in vse stvari, ki jih želiš spremeniš že v štartu. Tudi ITB-je lahko dodaš brez vmesne stopnje z večjo sesalno loputo. Kaj dobiš na koncu? Brutalen atmosferski motor, da ti ne bo nič jasno. Še manj jasno ti bo, ko boš pogledal bančni račun . Potegneš črto in upoštevaš nasvet dask-a, ki ti je pametno svetoval No tudi jaz ti isto svetujem. Zgoraj našteto je rang tam cca x1,5 vrednosti fabije. Za ta znesek si lahko omisliš novo 1.2 TSI z 77kW Seveda pri vsem naštetem vendarle dobiš šele motor. Treba je vedeti, da je za veliko pridobitev moči neprimerno npr. tudi serijsko 1.4 16v vzmetenje in zavore. Lepo dodaš še kakšnega jurčka eur zraven.... Saj pravim, če ne boš dirkal, se ti ne splača.
|
Na vrh
|
|
alex74
|
Objavljeno: Če okt 27, 2011 2:35 pm |
|
|
Škoda loverPrispevkov: 182Kraj: PrevaljePridružen: To avg 24, 2010 1:24 pm
|
Predvidevam, da z avtom od mame niti nima namena dirkat. Če pa iztisne iz mlinčka kakšnega lipicanca več, je pa druga pesem.
|
Na vrh
|
|
Mari0
|
Objavljeno: Če okt 27, 2011 2:39 pm |
|
|
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 2Pridružen: Po okt 24, 2011 5:35 pm
|
xD cela znanost dejc hehe. hvala vm na vsem no konc koncev sm ta avto dubu tko da nism na minusu... bom pa definitivno sparu za kej mocnejsega hvala usm no za info.
|
Na vrh
|
|
ales1
|
Objavljeno: Če nov 03, 2011 10:52 am |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 16Pridružen: Pe okt 14, 2011 6:36 pm
|
no da ti še js predstavim kak to zgleda v resnici nažalost ni škoda sm pa dal to skoz in z enim odgovorom SE NE SPLAČA !!! Pa da ti še predstavim zadevo prvo najdeš enega ki se s tem ukvarja in zna s tem nato probaš z vezami in poznanstvi dobit čimceneje dele za tuning potem ko imaš vse doma se odpraviš do tunerja da ti vse to porihta in ponavadi je tko vsaj pri meni in mojimi znanci ki so delali isto je blo tko da če rećeš da daš 2000€ za tuning te pol pride 4000€ ker so stvari povezane pri meni je blo tko prvo bi dal samo višjekompresiske bate in odmične generalko in je to to potem ti reče tuner s tem nisi nardil nič če ne boš vrtel višje v obrate za to rabiš še močnejše vzmeti ventilov je pa pametno zamenjat še ventile in tako strošek samo raste nakoncu sem s tuningom presegel 2x vrednost avta je pa res da maš nekaj kar si naredil ti oz si vsej sodeloval če se že odločiš da boš kej delal na motorju ne pozabi na podvozje ,in bremze je pa najceneje oz najbolje šparat in kupit na koncu močnejšo verzijo avtomobila spodaj maš še mal kak to zgleda tu pa maš kak bi po posegu zgledala tvoja škoda tole je strošek okol 1000€ ki se pozna in ga uporabiš ko ga potrebuješ http://www.youtube.com/watch?v=Ktg5FUPD ... re=relatedno jutr gremo do erca DA NARDIMO ECTUNE dal sem nardit generalko delal je VOJKO H. --------------------------------------------------------- 1. brušenje ek9 bati ek9 odmične skunk2 obdelan sesalni kolektor supertech ventili itr dvojne vzmeti ventilov cai hytech clase2 kolektor itr izpuh -fabi zadnji lonec 176nm / 205hp http://www.mojvideo.com/video-205hp-ect ... e4c24aa206 od 10min naprej maš še ene 3 moje posnetke http://www.youtube.com/watch?v=DuXK766sFOA
|
Na vrh
|
|
Eazy-O
|
Objavljeno: Če nov 03, 2011 8:12 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 565Kraj: LjubljanaPridružen: So maj 14, 2005 6:46 pm
|
Kar se tiče motorčka samega... Tale Lupo ima istega: http://www.youtube.com/watch?v=9G1bPMEdxsgPod videom piše: VW Lupo 1.4 16v turboconverted! Using home-built exhaust manifold, 2.5" downpipe and exhaust, KKK K14 turbo, Intercooler from a Golf4 GTI. K&N air filter, Malpassi 384 FPR 1:1.2, 0.5 bar/7.25 PSI boost. More pics/info: www.garaget.org/?car=96977Glede različnih motorjev 1.4 16v ter kompresije sem ga na privat kontaktiral in mi je sporočil nazaj tole: Citiram: Hi! Thanks for showing interest in our built I do not know the differense between the engines, sorry, but my brother has a fabia 1.4 16v and that engine looks about the exactly the same as the one in our Lupo We did not change the compression. If you want to go with higher boost that might be a good idea, if so, I would of use a thicker head gasket, or maybe 2 of the original one, on top of each other. We have a full built thread here, witch maybe can be useful if you run it thru google translate http://www.garaget.org/forum/viewtopic. ... 03387&p=13Scroll down a bit.. I really should put up new and better videos of Lupo, it still kicking ass on the streets.. cant believe that it hasent blown its engine yet allmost 2 years since the turbo found its way in to the car now. //Erick
|
Na vrh
|
|
dejc
|
Objavljeno: Pe nov 04, 2011 8:32 am |
|
|
znalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
|
Mari0 ni kaj. Sem ti hotel samo prikazati dejstvo, da se ne splača alex74 je napisal/-a: Koliko bi pridobil po takšni optimizaciji?! Maneverskega prostora za enostavno ala tudbo dizl optimizacijo ni... Koliko bi dobil nimam niti približne ideje. Pri atmosferskem motorju nimaš kar tako maneverskega prostora. Pri dizlu lahko povečaš tlak turbine, količino in čas vbrizgane nafte in imaš maneverski prostor. Bencinar pa ni prisilno polnjen in mu nimaš kje dovesti zraka. Dovajanje bencina pa je do neke mere še sprejemljivo, potem pa začne motor že zalivat, bencin ne izgoreva in posledično zadeva zariba in tudi konec koncev ne vleče tako kot bi morala. Dejansko od viška boli glava
|
Na vrh
|
|
ales1
|
Objavljeno: Pe nov 04, 2011 10:14 am |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 16Pridružen: Pe okt 14, 2011 6:36 pm
|
pri na motorjih dobiš konje z izsuševanjem in ne z zalivanjem po domače mu odvzemaš benzin ne pa da ga zalivaš povečaš pretok zraka tako da dodaš cai večji sesalni kolektor loputo obdelaš glavo
nato pa z mapiranjem uloviš pravo razmerje bencin/zrak
jas sem iz svojega hondinega motorja iz 1611 seriskih konjev iztisnil 205 strošek predelave je bil okoli 3 do 4 tisoč eurov samo za dele denar in bencin za nabiranje delov ni vštat
|
Na vrh
|
|
dejc
|
Objavljeno: Pe nov 04, 2011 2:02 pm |
|
|
znalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
|
ales1 se strinjam s tabo vendar je to dvorezen meč. Če ti povečaš količino zraka v valjih prekomerno boš moral temu ustrezno prilagodit tudi količino goriva, ker si ne želiš neizgorjenega O2.
Je pa res, da do neke meje ni potrebe po optimizaciji, če dovedeš malce večjo količino zraka v valje, ker bo motor lahko še vedno sam prilagodil količino goriva, da bo izgorevanje čim bolj temeljito. Pač pomembno je, da senzorji delajo BP.
|
Na vrh
|
|
ales1
|
Objavljeno: So nov 05, 2011 9:24 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 16Pridružen: Pe okt 14, 2011 6:36 pm
|
ja to je za mene samumevno ampak tuner ne dela nič druga kot to da na vseh območjih vrtljajev da točno najboljšo mešanico ki mislim da je 14:1 je pa logično da če povečaš vse stvari da gre čimveč zraka čez motor da moreš povečati bencin ampak to zado da motor nebi bil presuh ne pa kot je negdo zgoraj umenil da ga zaliješ
meni je navit avto spil cirka 1liter manj bencina pri normalni vožnji pri tiščanju na dirkah pa mi je spil isto količino kot seriski l.p aleš
|
Na vrh
|
|
dejc
|
Objavljeno: Po nov 07, 2011 10:04 am |
|
|
znalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
|
To sem napisal jaz, da ga začne zalivat, če je količina goriva prekomerna in gorivo ne izgoreva. Pri določeni količini presežka gre gorivo skupaj z izpušnimi plini v izpuh in lahko zgoreva še v izpuhu. Če pa je konkretno preveč goriva pa lahko ostaja v valju in naredi žur.
|
Na vrh
|
|
Čebela
|
Objavljeno: Če mar 22, 2012 11:18 am |
|
|
Škoda loverPrispevkov: 345Kraj: brezovicaPridružen: Sr mar 12, 2008 5:35 pm
|
Dj filter gor če ne druzga se ti bo zdel vse skp hitreje
|
Na vrh
|
|
|