Avtor Sporočilo

<  Tuning  ~  Felicia 1.3 Cold air intake

OdgovorObjavljeno: Sr feb 15, 2012 12:30 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Je mogoče napačen link, ker meni ne pokaže nič?

Drugače je pa na to temo, s čim in koliko poceni bi se dalo predelati motor, že veliko napisano na forumu. Če boš uporabil že napisane nasvete si zmagal.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr feb 15, 2012 2:12 pm
Češki fan!Prispevkov: 13Pridružen: To feb 14, 2012 9:22 pm
Ta link pa dela http://test.rally24.com/rally-cars-for- ... 29470.html
Na eni sliki se vidi, pa še v opisu je napisano...
Zanima me še ker model 1.6 ali 1.3 je bol primeren za tuning, in mogoče kasneje še kot dirkalen avto (rally, ghd,...)?
Kot sem našel v neki temi je za tuning potrebno: brušenje glave (ali je ok 1.5mm??), menjava odmične gredi, razširitev izpušne in vhodne cevi, večja loputa za zrak, športni filter, nove svečke, novi kabli za svečke... Še kaj? Kje bi vse to našel in kupil, ali pa katere znamke in model? hvala


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr feb 15, 2012 8:05 pm
Uporabniški avataroversteer loverPrispevkov: 2025Kraj: TrbovljePridružen: Pe maj 06, 2005 4:36 am
Odmično ne pozabit drugo..

Lahk pa turbino namontiraš, pol bo pa šlo.. Mislim pa, da se na češkem dobijo zelo ugodno razni tuning kiti za motor 1,3! Poglej po čeških straneh pa nekaj so se razpisovali tudi na briskoda forumu.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr feb 15, 2012 8:18 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1747Kraj: VelenjePridružen: Po maj 09, 2005 3:26 pm

Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr feb 15, 2012 8:26 pm
Češki fan!Prispevkov: 13Pridružen: To feb 14, 2012 9:22 pm
Koliko KM pa pol dobim z novo odmično in turbo kitom? Bolje 1.3 ali 1.6? Potem je potrebno predelati tudi menjalnik, nova sklopka?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če feb 16, 2012 7:52 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Čist odvisno za kaj boš uporabljal avtomobil. Če misliš na "street tuning", kjer boš avtomobil uporabljal za na cesto za vsakdanje opravke itd je bolje 1.6 in narediš par malenkosti kot si jih že sam izbrskal. Toliko da bo šlo še zmeraj mimo policijskih oči in tehničnem pregledu.

Če pa misliš za kak time attack, kasneje kak prk ali GHD pa je bolje imeti 1.3 felicio, ker tako padeš v A5 grupo. Z 1.6 motorjem bi padel v višjo divizijo, kjer nimaš šans s takim motorjem.

Moraš imeti tudi to v mislih, da predelan motor potrebuje rednejše servisne intervale, večja verjetnost je da kaj gre v franže itd in ni za vsakdanjo rabo (tudi zaradi porabe itd)

Glede tistega uplinjača pa najbrž lahko pozabiš. Ker pri tisti Feliciji že na daleč vidiš da so drugi vsisni kanali. V takem avtu je tudi druga elektronika, drug menjalnik (ponavadi v kit car izvedbah pridejo krajše prestave in dodana šesta prestava), drug izpušni kolektor oz. celotni izpušni sistem itd...

Glede racing opreme (svečke,zavore itd) imaš kar nekaj slovenskih trgovin kot so : IK Sport, AS motorsport, Spedenaj.si, raceware itd.. kjer ti tudi zrihtajo tako robo.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če feb 16, 2012 10:03 am
Češki fan!Prispevkov: 13Pridružen: To feb 14, 2012 9:22 pm
No okej pol bi kupu 1.3 in in motor spedenu... Imel sem namen kupit en avto, ga mal spedenat, tolk da je konkurenčen in ko bom zadovoljen z mašino, zrihtau še vse ostalo... hvala kaj pa turbo in menjalnik?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če feb 16, 2012 11:47 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Konkurenčen v čemu? Malo se moraš osredotočit v kaj se boš spustil, če ne boš imel stroške krat tri. Ker vsako tekmovanje ima določene pravilnike, določene homologacije...

Glede menjalnika imaš na voljo, da ga greš kakšnega iskat na češko (tudi rabljeni se prodajajo) ali pa daš kakemu majstru v sloveniji za sestavit.

Glede turbine pa ne bi vedel kolk bi tole res imelo učinka....in kaj vse bi moral predelati. Ampak za rally,ghd in prk lahko kar pozabiš na njo, ker ti jo homologacija ne dovoli, razen v eni grupi v GHD, kjer imaš pa (skoraj) čist odprte možnosti glede predelave.

Se mi pa zdi da se ravno narobe lotil predelave. Prvo bo najbolje da si uštimaš podvozje in zavore...in sčasoma potem motor. Ker tudi diferencjali itd ti potem ne bodo pasali če boš imel npr 14col gume (čist tko en blesav primer)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če feb 16, 2012 12:14 pm
Češki fan!Prispevkov: 13Pridružen: To feb 14, 2012 9:22 pm
In kje bi bil potem najbolj konkurenčen? Zanima me rally, ampak mam občutek da je bolje it prej na ghd da se mal navadim in vidim mal....


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če feb 16, 2012 12:53 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Glede na to da so se v slovenskem prvenstvu do sedaj vozile tri različne Felicije, so bili uspehi tako v rallyju, kot v ghd in prkju.

Ne vem koliko šteješ let,ne koliko poznaš to dirkaško sceno, tako da ti ne moram povedati kje bi bil konkurenčen. Če hočeš biti konkurenčen pa veš, da ne smeš šparati z materialom, kar pa prinese lep zalogaj euričev. Predlagam ti, da greš malo na različne dirke in ne spusti ogled boksov, kjer lahko zveš marsikatero koristno informacijo, le vprašat se ne smeš bati.

viewtopic.php?f=7&t=7225
;)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če feb 16, 2012 1:17 pm
Češki fan!Prispevkov: 13Pridružen: To feb 14, 2012 9:22 pm
In kako bi potem mašno prerihtal? Aja star sem 17.. Malo mlad ampak me to ful že od nekdaj zanima in doma me podpirajo.. :DD


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če feb 16, 2012 1:26 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Kolko imaš pa kaj znanja o "šramfanju" ? Drugače ti priporočam da kupiš eno felicio in začneš z osnovnim servisom, kasneje kakšen večji poseg na motorju...da greš lepo po korakih. Sem jaz bil čisto isti v tvojih letih...tko da kr pogumno :)

Drugače pa bo najcenejši vstop v dirkaško "kariero" da rentaš kakega cliota,yugota ali siecentota za ghd, da vidiš kako poteka vse to (od licence,tehničnega, do boksov, same dirke itd). Če pa bi se odločil za dirkanje samo iz tega ker bi rad "šraumfal" je pa čisto druga stvar.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če feb 16, 2012 1:36 pm
Češki fan!Prispevkov: 13Pridružen: To feb 14, 2012 9:22 pm
No sej tak sm mislil začet, servisi motorja... Sam zanima me kako ta avto predelati da bo hiter in močen, če se mi bo obrestovalo da ga kupim.. Sam popravlam in rihtam Tomosa a35, avto pa je naslednji korak, tak da neznam preveč, se pa iz one knjige velik naučim. Verjetno si bom nabavil priročnik za felicio, kje ga pa dobim?


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 4 od 4
64 prispevkov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron