Avtor Sporočilo

<  Tuning  ~  Tuning in poraba

OdgovorObjavljeno: Po avg 22, 2011 10:31 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 314Kraj: Nova Cerkev, štajerskaPridružen: So dec 31, 2005 1:35 pm
Kako pa je kaj s cipanjem pri SKNju? Malo sem brskal po original strani od SKN Tuninga (Nemcija), pa nisem nikjer zasledil, da bi nas slovenski SKN Performance bil kaksna podruznica nemskega SKN Tuninga. Pise pa, da iscejo zastopnika za Slovenijo (KLIK). Ima kdo z njimi v zadnjem casu kaksne izkusnje??

Aja, pa se to, cena za cipanje O2 1.9TDI (BXE motor, 105KM in 250Nm na 140Km in na 320Nm) je 300€, ce sta vsaj dva za cipanje.

--
Lp, tomyn18


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po avg 22, 2011 1:54 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 765Kraj: PreshgainPridružen: Pe jul 07, 2006 8:01 pm
Pa je to optimizacija na valjih ali je sam SW z obljubljenimi parametri?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po avg 22, 2011 2:23 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 314Kraj: Nova Cerkev, štajerskaPridružen: So dec 31, 2005 1:35 pm
Ne vem...v njihovem odgovoru na mail sem dobil samo cene in obljubljene prirastke moci in navora, nobenih drugih podrobnosti, njihova spletne stran pa je trenutno "under construction", tako da...cakam na nov njihov odgovor na mail.

--
Lp, tomyn18


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe avg 26, 2011 6:15 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 314Kraj: Nova Cerkev, štajerskaPridružen: So dec 31, 2005 1:35 pm
3 dni nazaj sem dobil odgovor se na par vprasanj s strani SKNja, vendar sem zadnje dni bolj na tesnem s casom, tako da zdaj komaj danes pisem na forum...so se kar razpisali... :)
SKN je napisal/-a:
Zdravo,

serijskih vozil ne dajemo na valje. Prvo zato, ker uporabljamo že razvite in stestirane programe, v tujini tudi TüV certificirane. V primeru težav po posegu oz. nedosegnju željenih vrednosti (kar se naprimer pri vse VAG motorjih preprosto vidi s tovarniškim testerjem, ki meri navor) vedno poiščemo težavo na samem vozilu (netesnost tlačnih cevi, okvarjen LMM senzor,...) in jo odpravimo in težav ne odpravljamo umetno s samim programom (dviganje tlaka turbine ipd.), ker to ne govori vprid življenjski dobi motorja.

Trenutno smo tudi v fazi nakupa merilnih valjev (izključno za potrebe mapiranja motorsport vozil in zmogljivejših projektov). Vedeti morate tudi, da se tovraniški računalniki na nove nastavitve adaptirajo še cca. 200-300 km po samem posegu zato je meritev takoj po posegu nesmiselna.

Prav tako je trenutno stanje z valji v SLO tako, da ne premoremo tudi enih kompetentnih valjev. Če bi meritev opravljali na večih valjih bi dobili odstopanja v meritvi moči tudi do 25%, ter 30% pri zamiku krivulje glede na obrate...

Poleg tega se morate zavedati, da pri dizelskih motorjih “konji” ne povedo nič. Ti so na voljo šele pri cca. 4000 obratih/min; kdaj se vozite pri teh obratih z dizelskim motorjem ? Zelo redko. Pomemben je navor, razpoložljivost navora čez obrate in zveznost. Dober navor pomeni prihranek na gorivu (če primerjamo enak režim vožnje kot poprej) bolje elastično vožnjo ter občutno bolj živahen avto. Kar se tiče samega navora pa lahko zagotovo trdimo, da imamo najbolj dodelane programe.

Kar se tiče sodelovanja z nemškim principalom je tako, da smo v letu 2010 spremenili pogodbo, ki nas je zavezovala samo na slovenski trg in na kupovanje in vgradnjo samo njihovih programov. Tako, da smo spremenili ekskluzivno pogodbo, vendar pa imamo tako proste roke pri prodaji na druge trge (najbolj Italija, ex-Yu, Avstrija in delno Madžarska) brez morebitnih pogodbenih kršitev. Prav tako lahko povem, da smo imeli kar nekaj težav s programi za tovorna vozila, tudi za nekatera vozila. Zato smo se povezali še z drugimi tunerji s katerimi sodelujemo (SEDOX Performanze (Norveška), Viezu (Anglija), AMS (ZDA)...) trenutno smo tudi finaliziranju pogovorov s Shiftechom in REVO Technik. Za tak pristop smo se odločili, ker smo videli, da ni vrhunskega “univerzalnega” tunerja. Nekdo je specializiran za BMW, nekdo za VAG nekdo za Porsche ipd. Tako, da sedaj po lastnih izkušnjah filtriramo in izbiramo ponudnika glede na vozilo. Lahko vam povem, da v več kot letu dni od kar delujemo po tem konceptu smo zmanjšali število reklamacij za 50% in je trenutno okoli 2%.

Pri nas imate doživljenjsko garancijo na kvaliteto, kar se programa tiče in dela. Za vozila mlajša od 2 let pa nudimo tudi garancijo na motorni in pogonski sklop.

Kar se tiče lastnega razvoja imamo programe za Mitsubishi EVO, Subaru Impreza in Nissan GT-R (smo edini v Sloveniji, ki smo dosedaj tunirali novega Nissana GT-R R35, 1xslovenski, ostali 3-je hrvaška in srbija) ter seveda montaža in mapiranje računalnikov Vipec, Motec, Autronic, HKS in AEM. Ki pa jih praviloma uporabljamo pri zahtevnejših projektih...

Za dodatna vprašanja sem z veseljem na voljo !

Lep dan,

Uroš Medeot
SKN Performance


Glede na odgovor me zdaj zanima, ali je res smiselno mirjenje moci ter navora pred in po optimizaciji, ce se parametri v racunalniku nastavijo komaj po 200-300km voznje??

--
Lp, tomyn18


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To avg 30, 2011 6:48 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 765Kraj: PreshgainPridružen: Pe jul 07, 2006 8:01 pm
Kot strojnik, in pa tudi s strani same termodinamike, še vedno in bom še naprej zagovarjal povečevanje moči na valjih, kateri tekoj pokažejo rezultat.

Ne vem, čemu naj se privaja elektronika?
Če rečeš stikalu prižgi luč, jo prižge. In ko rečeš stikalu, ugasni luč, jo ugasne.
Je še kup senzorjev zato na motorju, kateri javljajo ECU-ju rezultate, ECU pa se mora prilagoditi v trenutku. Saj ECU ni neki penzo, ki bi lahko filozofsko premišljeval o dobljenih informacijah ter ali sploh spremeniti kaj ali ne.

Merilna miza, umerjen in skalibrirana, mora vsaka dati isti rezultat. O teh bučah, koliko je razlike v %, ne nasedaj.
Vsak tuner opravi meritve pred in po posegu. Vsaka sprememba, s tuningom, je izmerljiva.

Buča, da je tuning napravljen in stestiran na enem vozilu, na drugem ne deluje niti približno isto. Že prevečkrat videna razlika, zato ne nasedam temu.
In tudi, če je razlika res opazna šele po 300km, naj prej izmerijo in potem še po 300km.
Seveda pa ti je napisal, če ne doseže obljubljenih rezultatov, iščejo napako na avtu, ker oni ne bodo nikoli krivi ali imeli napake. :cool:

Končna odločitev, kot tudi €€€, pa je še vedno tvoja!


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To avg 30, 2011 8:28 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 314Kraj: Nova Cerkev, štajerskaPridružen: So dec 31, 2005 1:35 pm
No, sej po vsej verjetnosti se bom odlocil za CSS Performance Tuning-Slovenija. To je njihov odgovor (sva pa s kolegom skupaj za cipanje, jaz O2 on pa VW Passata 2.0 TDI):

CSS Performance Tuning-Slovenija je napisal/-a:
Pozdravljeni,

Škoda ima po čipanju 30-35 KM in 60 nm navora več, passat pa 25-30 KM in 50-60 nm več.
To so samo približki in natančno lahko vemo samo z meritvami.
Cena tuninga za skodo je 300 eur za passata pa 350 eur z DDV in meritvami.Če prideta oba skupaj je cena za 20% nižja.

Cena vsebuje:
-meritve na valjih pred tuningom
-diagnostične meritve pred tuningom
-meritve na valjih po tuningu
-diagnostične meritve in nastavitve po tuningu

Zaradi obsežnih meritev, traja tuning 3-4 ure za posamezno vozilo.


Cakam pa se na odgovor od @gpe, potem pa se bom najverjetneje v drugi polovici septembra odlocil, kje bom cipal, zdaj je treba se malo na €€ pocakat, ker sem v petek placal prevleke za sedeze pri Perautu v Izoli... :P

Za cipanje bom javilse, kako se bo zadeva odvijala in ce hoce it se kdo zraven, naj pove...

--
Lp, tomyn18


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr avg 31, 2011 7:14 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 765Kraj: PreshgainPridružen: Pe jul 07, 2006 8:01 pm
CSS Performance Tuning-Slovenija je napisal/-a:
...
To so samo približki in natančno lahko vemo samo z meritvami.
...


NO, kako ti je lepo odgovoril glede realnosti prirastka. :cool:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr avg 31, 2011 8:06 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Ne maj 29, 2011 10:00 pm
pri CSS Performance Tuning sem jaz čipal golf V 1.9 tdi in sem zadovoljen.
Njihov odnos korekten in profesionalen.
priporočam :D
Razlika pa velika po čipanju. :dirkac:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To sep 27, 2011 2:44 pm
Uporabniški avatarŠkoda loverPrispevkov: 182Kraj: PrevaljePridružen: To avg 24, 2010 1:24 pm
Danes je tudi moj konjiček postal poskočnejši za 35Hpjev. Razlika je občutna. Parvi pa majster, da je treba kakšnih 500-600km avto terat. Ko da si opet 18 let star, da se prepiha motor. Potem se poraba umiri in dejansko zmanjša in pridobi še kakšnega kavala zraven. Bomo poročali kakšne bojo razlike.

Aja... Tuner je bil VStuning v Celju. :rolleyes:


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: To sep 27, 2011 6:53 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 494Pridružen: So nov 04, 2006 2:43 pm
"Stari dobri" 1.9 TDI... lahko jih čipaš na vsakem vogalu z že preverjenimi mapami za skoraj drobiž...

S temi "novimi mlinčki" ala 1.2 TSI in 1.6 TDI so "zagrenil" življenje tunerjem in njihovim strankam... Kolikor vem v SLO še vedno ni možno "nadgradit" te mlinčke?


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: To sep 27, 2011 8:14 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1747Kraj: VelenjePridružen: Po maj 09, 2005 3:26 pm
Poceni ne. Z "piggy back" računalnikom pa se 1.2 TSI zaenkrat da.

Ni tako enostavno, kot samo zapeči mapo. Je zaenkrat kar trd oreh za tunerje.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To mar 26, 2013 2:10 pm
Uporabniški avatarBosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Pe apr 20, 2012 12:56 pm
A ima kdo kaj izkušenj s temi "power boxi", ki sem jih zasledil na netu? Je kaj na tem ali je bl nateg in je bolš dat avto na klasičen čip-tuning?

http://www.bolha.com/avto-moto/tuning/povecanje-moci/cip-tuning/chip-tuning-box-1285736378.html?aclct=1363178005


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To mar 26, 2013 6:24 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1747Kraj: VelenjePridružen: Po maj 09, 2005 3:26 pm
Jaz bi rekel. da ni nič od tega.

Ponavadi takole zgleda ko odpreš zadevo:

Slika

Slika


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jul 22, 2013 9:01 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 41Kraj: MedvodePridružen: Če nov 29, 2012 4:34 pm

Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jul 22, 2013 12:19 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
:blink:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jul 23, 2013 9:41 am
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Tile pa so mojstri :rolleyes:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jul 23, 2013 1:35 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Hehe, to je pa lep dokaz, da je treba jemat informacije iz interneta z veliko mero kmečke pameti.
Jao ej...


Odsoten Profil WWW

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 2 od 3
42 prispevkov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu