Avtor Sporočilo

<  Tuning  ~  Tuning in poraba

OdgovorObjavljeno: Če jan 06, 2011 11:19 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Pe sep 17, 2010 7:18 pm
Pozdravljeni!
Razmišljam o čipanju Octavije I 1,9 TDI (81 kW).

Zanima pa me koliko se kaj spremeni poraba pri podobnem načinu vožnje.
Tisti, ki imate izkušnjo za sabo in ste opazili razliko lahko zaupate rezultate.

hvala in lp


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe jan 07, 2011 11:37 am
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 728Kraj: BledPridružen: Pe nov 11, 2005 1:47 pm
Poraba pri normalni vožnji se spusti do 0,5l/100km. Vsaj pri meni je bilo tako. Vendar ko ga pa malo bolj pritisneš se pa dvigne bolj kot pri nečipani.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe jan 07, 2011 8:58 pm
Škoda majstrPrispevkov: 134Pridružen: Če nov 01, 2007 9:08 pm
pozna se ful boš presenečen :dirkac:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So jan 15, 2011 2:15 pm
Uporabniški avatarŠkoda majstrPrispevkov: 149Pridružen: Ne feb 10, 2008 10:48 am
Mislim da besedi čipanje in poraba nekako ne gredo skupaj.

Čipanje cca. 500€
Poraba manjša 0,5 L
Pri ceni 1€/L nafte rabiš 100.000 km da si samo z porabo na nuli, s tem da imetniki čipanih avtov vemo koliko je poraba realno nižja(0).


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So jan 15, 2011 8:10 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Pe sep 17, 2010 7:18 pm
koliko sem zasledil obstaja nekaj vodilnih (tudi dražjih) čiparjev, je pa tudi cel kup čiparjev, ki to delajo za dokaj nižje cene.
Zanima pa me predvsem v čem se dejansko lahko stvar razlikuje. a ima kdo mogoče tudi slabe izkušnje z čipanjem?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So jan 15, 2011 11:04 pm
Škoda majstrPrispevkov: 134Pridružen: Če nov 01, 2007 9:08 pm
rsr- 200 eu z božičnim popustom :crni:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 16, 2011 12:21 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 6Pridružen: Sr apr 28, 2010 2:21 pm
gregor je napisal/-a:
rsr- 200 eu z božičnim popustom :crni:


Kakšne dodatne informacije o tem?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe jan 21, 2011 5:10 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Pe sep 17, 2010 7:18 pm
Očitno ni nobenega z slabimi izkušnjami, ali pa da s čipanjem ne bi bil zadovoljen.
Upam, da bo tako tudi ostalo. :cool:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe jan 21, 2011 9:01 pm
Škoda majstrPrispevkov: 134Pridružen: Če nov 01, 2007 9:08 pm
ja zdej je 250 za 1,9 tdi 110 km


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To feb 22, 2011 8:59 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 44Pridružen: Pe feb 01, 2008 8:44 pm
Kaj pa kilometri, je kakšna ovira z 250k km? Sicer je na avtu še vse prvo, razen tesnilo glave :)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr mar 16, 2011 12:31 pm
Uporabniški avatarŠkoda loverPrispevkov: 187Kraj: KočevjePridružen: Po mar 29, 2010 8:13 am
Avoid je napisal/-a:
Kaj pa kilometri, je kakšna ovira z 250k km? Sicer je na avtu še vse prvo, razen tesnilo glave :)


Baje pregledajo avto pred čipanjem, če so kake težave, pa stanje turbine, vsaj tko so meni rekli pri RSR...


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Sr mar 16, 2011 5:16 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 606Kraj: KoperPridružen: Po avg 13, 2007 2:35 pm
Ravnokar se vrnil domov, opravil servis na to pa se optimizacijo. Razlika je opazna, po 200km pa lahko recem, da je skoraj to kar sem pricakoval.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr maj 25, 2011 1:27 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 28Pridružen: To avg 31, 2010 6:54 pm
Pozdrav.

Na to temo je bilo napisanega že resnično dosti, prav tako sem tudi prebral že zelo dosti, a še vendar sem na tehtnici v nevtralni poziciji. Kot kaže so prednosti, in slabosti, čeprav iz vsega prebranega se da razbrati, da so slabe plati čipanja ponavadi posledica nespametnega in nasploh "nasilnega" dela z avtom. Govorim torej o konstantnem (pre)obremenjevanju motorja, ker je pač luštno, kako zadeva potegne. KAJ pa v primeru, ko avto ščipiraš in ga še vedno uporabljaš kot normalni "družinski" avto, z občasnimi "izbruhi" ;# . Sklopka, turbina in ostale vitalne komponente seveda zaradi večjega navora (napora) trpijo bolj, ampak koliko bolj? Bo moja 1.9 TDI 81kW mašina pri 170000 še zdržala kakšnih 60 - 70 tisoč kilometrov mi verjetno ne bo znal noben povedati. Ali ob rednem opravljanju servisa zmanjšamo možnost nastanka večje škode? KAJ pravzaprav lahko naredim JAZ, da bo avto predel še naprej kljub temu, da bo kdaj pa kdaj morel "švicni" malce bolj, kot do sedaj?

Jan

Pa še to: Za dobro opravljeno delo sem pripravljen iz MB peljati avto tudi RSR-ju, če so res dobri oz toliko boljši od ostalih? Ali je potrebno čuvati, komu boš dal avto ščipirat?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr maj 25, 2011 9:01 pm
Češki fan!Prispevkov: 28Pridružen: Pe apr 08, 2011 11:59 pm
Sam sem dal pri RSR čipat 2.0 TDI 81KW in zadeva je super. Delo traja cca. dve ure in to je to.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So maj 28, 2011 2:58 pm
Uporabniški avatarŠkoda loverPrispevkov: 368Kraj: logatecPridružen: Pe jun 10, 2005 11:34 pm
Če je narejeno tako kot je treba ni nobenih problemov,v moji fabiji je ubistvu že skoraj od novega narejen chip tuning in ni nobenih problemov,posledic oz kar koli drugega (seveda govorimo o normalni uporabi avtomobila brez pretiravanj mrzlega tiščanja itd... ).

Sedaj ko to delam tudi sam vidim kako je to kakšen je postopek in če si normalen voznik z malo pameti v glavi ni problema niti pri večjih kilometrih.

L.P Gašper


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po avg 01, 2011 11:35 am
Uporabniški avatarŠkoda majstrPrispevkov: 135Kraj: PostojnaPridružen: Ne jul 19, 2009 1:03 pm
Pozdravljeni!
Sam imam chipirano Octavio I 90KM pri RSR, in po skoraj 40k kilometrih nimam kaj reči. Pri RSR stvari obvladajo, saj sse s tem ukvarjajo že vrsto let. Octavia je bila vožena tudi v težjih razmerah ( 4 leta poleti in spomladi na morje z čolnom skoraj 1 tono + 4 članska družina). Sklopka, vztrajnik, trubina...VSE je original, pa čeprav ima slabi 200k km. Recept za chipiran in nechipiran avto (diesel) je, da se mrzlega ne "tišči" (sam menjam pri 2k vrt dokler ni segret). Priporočljivo pa je segretega dizla tudi vsako toliko "spihat". Najraje to opravim na "mitnicah" kjer je je omejitev 40, in lahko tako 2,3 prestavo "nažgem" do konca, nato pa samo še v 5 in vozim normalno naprej. :D


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po avg 01, 2011 4:53 pm
Uporabniški avatarŠkoda loverPrispevkov: 158Kraj: Lukovica pri DomžalahPridružen: To mar 21, 2006 7:30 pm
Sam sem pri RSR čipal dve octaviji 1.9TDI 90HP in 2.0TDI 140HP in ni bilo nobenih problemov. Tako da kar korajžno, če finance dopuščajo.

Samo kot informacija, če čipate v garanciji in da imate kako okvaro na motorju, beri priklop na tester, se ta informacija samodejno iz testerja zapiše v centralno bazo in znate meti kake komplikacije glede garancije.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 3
42 prispevkov
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu