Avtor |
Sporočilo |
< Tuning ~ Predelava na plin |
pozitivnez
|
Objavljeno: Sr sep 25, 2013 4:23 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 39Pridružen: Sr nov 21, 2012 11:27 am
|
lep pozdrav. Lani maja sem svojo felicio 1.3 predelal na plin pri firmi sigas, montiral mi je pa Aljaž iz Podgore pri Dolskem, ki dela za njih.(fajn človek) Danes sem bil pri njem da mi je menjal filter saj se je v tem času nabralo 40000 km. No filter plinaste faze menjaš na 20k-10e, filter tekoće faze na40k- 10e. Zaenkrat ni bilo problemov z sistemom. Sem zelo zadovoljen. Poraba se giblje okoli 8l, z kar težko nogo.Med vožnjo ne občutiš razlike al voziš na plin ali bencin. Nimam sistema za mazanje ventilou, saj za ta motor naj ne bi bilo potrebno. Edino kar naj bi crknilo pri okoli 100000km naj bi bili injektorji. Popravilo pa naj bi bilo 15e po komadu, kar me je rezveselilo, saj sem enkrat bral ne nekem forumu da naj bi šlo za 400e. Tko da kar brez skrbi pri določitvi, ali predelat al ne. Izračunal sem, da se mi bo po 30000 investicija izplačala, realno gledano z malo dodatka. Sploh pa lahko sistem prenesem v skoraj kakršen koli drug avto.(za to sem se tudi odločil da grem v to) Le-tega ne pišem da bi hvalil koga, ampak realno povem svoje mnenje. Če vas karkoli zanima, rade volje odgovorim.lp, robert
|
Na vrh
|
|
mtl
|
Objavljeno: Sr sep 25, 2013 6:12 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
|
Kateri sistem pa so ti vgradili?
|
Na vrh
|
|
pozitivnez
|
Objavljeno: Če sep 26, 2013 6:22 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 39Pridružen: Sr nov 21, 2012 11:27 am
|
mtl je napisal/-a: Kateri sistem pa so ti vgradili? Nevem točno ku se reče sistemu ( AGL) ampak na papirju piše: plinski računalnik: AGL Compact multiventil: tomasetto uparjalnik: tomasetto injektorji:NL Propan stikalo za preklop AGL
|
Na vrh
|
|
mtl
|
Objavljeno: Če sep 26, 2013 6:27 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
|
Fajn, zgolj še komentar na tole: pozitivnez je napisal/-a: Edino kar naj bi crknilo pri okoli 100000km naj bi bili injektorji. Popravilo pa naj bi bilo 15e po komadu, kar me je rezveselilo, saj sem enkrat bral ne nekem forumu da naj bi šlo za 400e. To se menja zgolj vložke v injektorjih zato je samo toliko . Pri nekaterih plinskih injektorjih pa to ni možno in je treba menjat komplet injektor kar pa znese tudi do 100 EUR na kos.
|
Na vrh
|
|
japanac
|
Objavljeno: Sr okt 09, 2013 1:00 pm |
|
|
Škoda voznik!Prispevkov: 71Pridružen: Pe mar 08, 2013 10:18 pm
|
Prejšnji teden se je družinski serviser nahajal v Mariboru in je preventivno zamenjal filtre na štirih družinskih "plinaših", saj se je "baje" pojavilo olje v plinu na petrolovih črpalkah. Je pa res, da je bil filter na fotrovem terencu dobesedno "preluknjan", je pa tudi res, da je prevozil vsaj 25k km brez menjave. Pred leti smo sami odpirali injektorje na cca 10k km in čistili "katran", zdaj nam vsaj tega ni več treba.
|
Na vrh
|
|
japanac
|
Objavljeno: Sr jan 08, 2014 10:09 am |
|
|
Škoda voznik!Prispevkov: 71Pridružen: Pe mar 08, 2013 10:18 pm
|
pepe je napisal/-a: pozdrav. imam montirano napravo ag compact, zanima pa me meni najbližji serviser oz.monter tega sistema. sem iz okolice nove gorice. nikakor ne dobim nobenega slovenskega monterja. zadevo sem vgradil v bosni. zdaj pa bi rad samo resetiral piskanje vsakih 20000km. opozorilo za servis. sicer pa super zadovoljen z monterji in materialom. vsaj zaenkrat (40000km prevoženih) hvala za vaš čas peter
Zdravo "pepe"! Ker imam očitno težave s pošiljanjem zasebnih sporočil, sem premaknil tvojo sporočilo v temo. Pri nas vgrajuje omenjen sistem SIGAS. Njihovi serviserji monterji so navedeni spodaj: http://www.sigas.si/servisne-tockeV službi imam gužvo, bom pa najpozneje do konca tedna pogledal program za nastavitve. Nam Primož na nobenem od vozil ni vključil omenjene zadeve. Lahko ga pokličeš in vprašaš, če se giblje kaj na vašem koncu. Oba Santa Fe-ja imata vsak čez 40k km in tudi moja octavija ima cca 24 k km na plin in ni nikoli nič piskalo. Če imaš kabel oziroma ga nabaviš bi si lahko zadevo verjetno sam nastavil, bom prečekiral nastavitve. Sam sem predvidoma 14. aprila v Novi Gorici okoli 15 ure popoldne ima hčera pregled oči zaradi laserske korekcije vida in če ne boš zrihtal do takrat in uspem sam najti nastavitev v programu ti lahko zadevo uredim. Lep pozdrav
|
Na vrh
|
|
pozitivnez
|
Objavljeno: So jan 11, 2014 11:59 am |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 39Pridružen: Sr nov 21, 2012 11:27 am
|
Pozdrav.imam felicio 1.3 predelano na plin.Menjal bom svečke, zdaj pa ne vem katere naj kupim.svečke istih karakteristik kot originalne,le da bi bila toplotna vrednost za stopnjo višja.tako so predlagali na plinex-u, ugotovili smo da je nesmiselno kupovati prav namenske svečke za lpg.25e+ za eno..bojim se da je bil tukaj vzrok za poškodbo svečke-odpadel keramični izolator.no je pa tudi res da so imele 45tisoč km za sabo, pa en izlet v nemčijo.v trgovini pa niso jasni kake naj kupim.tko da, kaj naj? lp
|
Na vrh
|
|
mtl
|
Objavljeno: Ne jan 12, 2014 9:52 am |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
|
45000 km za navadne (pa tudi LPG) svečke je pri LPG-ju že bistveno preveč. V moji Škodi naj bi bile tovarniške tudi za 60.000 km, pa sem jih menjal po 30.000, ker je šla poraba plina precej gor. Tako da, 30.000 je več kot dovolj za svečke pri LPG-ju. Razen, če uporabljaš ta dražje (pozabil ime), kjer baje zdržijo 60-100 tisoč km, ampak je cena precej zasoljena. Predlagam Brisk LPG svečke, cena pride tam do 5 EUR na kos in si dober za 30.000 km. Katere točno potrebuješ si pa najdi tukaj: http://www.brisk.biz/catalogue/spark-plugs-carsKupiš jih pa lahko tudi v Sloveniji.
|
Na vrh
|
|
pozitivnez
|
Objavljeno: Pe jan 17, 2014 1:08 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 39Pridružen: Sr nov 21, 2012 11:27 am
|
Hvala za dobro informacijo. Svečke sem dobil, skoraj 20e za 4.Zaenkrat dela dobro, porabo bom še spremljal, če bo kaj padla, glede na to da so svečke prav za lpg. Lp, robert
|
Na vrh
|
|
Romana
|
Objavljeno: Pe jul 25, 2014 10:41 am |
|
|
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 7Pridružen: Pe jul 11, 2014 8:09 am
|
|
Na vrh
|
|
japanac
|
Objavljeno: Ne jul 27, 2014 8:57 am |
|
|
Škoda voznik!Prispevkov: 71Pridružen: Pe mar 08, 2013 10:18 pm
|
Zdravo, Da se investicija pokrije je potrebno prevoziti približno 30k km, lahko nekaj več ali nekaj manj odvisno od porabe vozila in posledično od prihranka. Torej če nameravaš imeti avto dalj časa in v tem času prevoziš 40k km oz. več se predelava izplača, v kolikor vsako leto oz. dve leti menjuješ avte se ne izplača. Najceneje je kupiti že predelano vozilo, saj na trgu ne dosega višje cene kot nepredelano. Ob nakupu je pametno imeti s seboj nekoga, ki že dalj časa vozi na plin in ve kakšni so "simptomi" nepravilnega delovanja. V kolikor kupuješ vozilo za 100k km +, se predelava v vsakem primeru izplača, pri vsej zadevi pa je najpomembneje kdo ti bo sistem vgradil, kakšne so izkušnje njegovih strank in kakšen "suport" ti bo nudil. Ni nujno najdražji sistem najboljši, prav tako kot ni nujno, da je najcenejši sistem najslabši. Toliko za zdaj. http://www.spritmonitor.de/en/detail/560172.htmlLep pozdrav
|
Na vrh
|
|
rakjort
|
Objavljeno: Po jul 13, 2015 5:57 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 35Kraj: zg. PosočjePridružen: So feb 28, 2009 9:45 pm
|
pozdravljeni dodajam še svojo malenkost; leto dni imam felicio 1,6 AEE predelano na lpg poraba okoli 8,5l/100km, z relativno težko nogo. Menjal edino filter plinaste faze. Zadovoljen z plinskim sistemom, ne cuka, ni okvar, lepo dela... isto brez hlajenja ventilov, na lpg prevoženih skupno 60.000km b/p
|
Na vrh
|
|
rapid2016
|
Objavljeno: Sr nov 18, 2015 9:22 pm |
|
|
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 6Pridružen: Pe nov 06, 2015 9:38 am
|
zaradi zanesljivosti vzamem avto predelan na plin samo, če je to tovarniško narejeno....razni prostozidarji tu odpadejo
|
Na vrh
|
|
japanac
|
Objavljeno: Če nov 19, 2015 7:33 am |
|
|
Škoda voznik!Prispevkov: 71Pridružen: Pe mar 08, 2013 10:18 pm
|
rapid2016 je napisal/-a: zaradi zanesljivosti vzamem avto predelan na plin samo, če je to tovarniško narejeno....razni prostozidarji tu odpadejo Vsak ima pravico do da pove svoje mnenje, saj so temu forumi namenjeni. Po mojih izkušnjah in informacijah je ravno obratno, edina dobra stvar, ki je v tovarniško predelanem vozilu na plin, so boljši materiali pri tistih motorjih, kjer so drugače problematični. Drugače pa je večina imela več težav z nastavitvami, saj se pri nas pooblaščeni servisi ne spoznajo dovolj na zadeve (seveda so tudi izjeme), mogoče je podpora v tujini boljša. Vsekakor je razlika med nekom, ki vsak dan predeluje in nastavlja vozila na plin in med serviserjem, ki zadevo vidi bolj poredko in pri katerem je pri vsaki težavi prva misel "za to je kriv plin". Govorim iz lastnih izkušenj (v družini vozimo vozila predelana na plin več kot 10 let) in ne kar tako.
|
Na vrh
|
|
|