Avtor Sporočilo

<  Tuning  ~  Škoda felicia 1.6 mpi

OdgovorObjavljeno: Po okt 26, 2009 12:58 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po okt 26, 2009 12:52 pm
Pozdrav.

Imam eno vparapšanje glede dovoda zraka v motor.

Razmisljam da bi na škodo felicijo 1.6MPI dal športni filter in intercooler.

Sedaj me pa zanima to:

po teoretnični plati naj bi se zelo poznalo pri samemem avtu (par konjev), sedaj me pa zanima koliko se to pozna v realnosti in če se to sploh splača.

Hvala za odgovore.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po okt 26, 2009 2:06 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Če misliš, da ti bo športni filter prinesel kakega konja ti svetujem, da malo prebereš o tuningu.

Za intercooler pa ti ne znam svetovati. Sklepal bi, da bo rezultat slabši, ker bo moral motor več moči porabit, da bo zrak privlekel skozi intercoler v valj.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po okt 26, 2009 2:45 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Če ne misliš menjat kakšne odmične in preurediti izpušni kolektor in izpuh...potem ne vem kolk bi kaj pridobil samo s tem.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po okt 26, 2009 3:04 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 463Kraj: Ivancna GoricaPridružen: Ne maj 10, 2009 9:06 pm
ma kakšen intercooler, intercooler je za turbake, ker gre zrak čez turbino se segreje in ga je potrebno ohladit da je pravi efekt.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po okt 26, 2009 5:06 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po okt 26, 2009 12:52 pm
OK hvala za odgovore.

Za filter ne pričakujem nič drugega kot zvok. Samo zanima me če se v praksi oz pri voćnji kaj malega pozna.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po okt 26, 2009 5:07 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Pa da ga ne boš zraven motorja montiral.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po okt 26, 2009 5:42 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po okt 26, 2009 12:52 pm
ja ne bom

hvala za opozorilo (smart ass)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po okt 26, 2009 6:06 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
felicijak je napisal/-a:
OK hvala za odgovore.

Za filter ne pričakujem nič drugega kot zvok. Samo zanima me če se v praksi oz pri voćnji kaj malega pozna.


Kot že rečeno zaradi tega no bo več konjev kar velja tudi za prakso. Vsa razlika bo v zvoku in verjetno hitreje praznem tanku, ker boš zaradi glasu bolj stiskal. No tukaj bo razlika, zaradi stila vožnje.

Kot je Cech_Styler napisal. Druge odmične, porihtat izpuh (večji fi izpušne cevi, bolj pretočni lonci, katalizator seveda stran, večja loputa (za začetek lahko tudi izpustiš), CAI (cold air intake). Če bi rad še mal efekta za dober mm znižaš glavo, da dobiš manjše kompresijsko razmerje in večjo kompresijo. Tukaj zraven potegne še 4-2-1 izpušni kolektor zraven, ker drugače spet ne bo takega efekta.
Lahko zamenjaš še jermenico motorne gredi za ALU in olajšaš vztrajnik za ene slabe pol kilograma.
Po nižanju glave bo obvezno treba delat optimizacijo elektronike, ker zna bit, da avto ne bo imel prave moči.

Potem bo pa že kar veselje in :twistedevil:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To okt 27, 2009 10:52 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 34Pridružen: Po okt 26, 2009 12:52 pm
Ok. tole mi razloži precej.

Za kaj takega bom raje počakal na kak kovejši avto, ker tale škoda ni več vredna tega.

Hvala za obrazloživtev fantje.

l.p.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To okt 27, 2009 10:56 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Po svoje je vredno če avto obdržiš. Imaš potem "formulo" :D Z vidika prodaje pa res ni vredno.

Sicer pa ne rabiš vse zgoraj našteto izvest. Minimalistične stvari bi se že poznale. Recimo za začetek lahko urediš oddušek oljnih hlapov v en zbiralec, da ne gredo direkt na loputo. Bo avto velik lepše in lažje dihal.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne nov 01, 2009 10:16 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
Kar se tiče predelav na 1.6 felici je po moje še najboljš, da prašaš uporabnika B_Racing.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po dec 07, 2009 10:21 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 17Kraj: CeljePridružen: Po dec 07, 2009 10:14 am
Js bi še tule vprašo kak bi blo kaj z nižanjem glave na feliciji 1.6 ? Bi zdržala mašina vsaj kakih par km?? :): Kdo ma kej izkušenj stem? In kulk je efekta? Hočem čim več iz škodilaka stisnat in nevem kaj bi.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po dec 07, 2009 6:02 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 478Kraj: TolminPridružen: Ne maj 15, 2005 10:20 am
Če nizaš pravilno,prezivi avto...če ne,gre falit po par kilometrih motor.... ;)

Jst sm mel znizano za cirka 1,5 mm...tako da je kompresija narasla z seriskih 10:1 (al 9.5:1 nevem točno kolk je serisko) na 11.3:1....
Seveda,je bilo preračunano...ker če nizas na priblizno lahko celu poslabšaš...


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po dec 07, 2009 7:49 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
A pri taki kompresiji avto sploh laufa na 95 oktanski bencin?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po dec 07, 2009 11:34 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 478Kraj: TolminPridružen: Ne maj 15, 2005 10:20 am
Laufa...sam priporočam 98 oktanca ali več...!!!


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To dec 08, 2009 6:48 am
Škoda loverPrispevkov: 152Kraj: MariborPridružen: Ne sep 11, 2005 10:46 am
Zdravo!

Lahko kaj malo več na to temo, glede oduška? Kam ga je potem najbolje speljat.

Imam vedno problem z zapacano loputo?

Kakšne slike?

Hvala in Lp,


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To dec 08, 2009 6:45 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
B_Racing je napisal/-a:
Če nizaš pravilno,prezivi avto...če ne,gre falit po par kilometrih motor.... ;)

Jst sm mel znizano za cirka 1,5 mm...tako da je kompresija narasla z seriskih 10:1 (al 9.5:1 nevem točno kolk je serisko) na 11.3:1....
Seveda,je bilo preračunano...ker če nizas na priblizno lahko celu poslabšaš...


Če si glavo znižal se je kompresijsko razmerje zmanjšalo. Verjetno iz 10.x:1 na 9.x:1, kompresija pa se je povečala. Razlika v kompresijskem razmerju se izračuna z določeno formulo. Kompresija pa je odvisna tudi od stanja batnih obročkov in valja oz kako to skupaj tesni.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 3
51 prispevkov
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron